Retur

Vad tråkigt att du vill returnera din produkt

 

Din tillfredsställelse är avgörande! Utforska vår returpolicy utformad med dig i åtanke. Vi strävar efter att erbjuda en problemfri process, vilket ger dig sinnesfrid i vetskapen om att vi är engagerade i din fulla belåtenhet. Köp med tillförsikt, i vetskap om att vi är här för att göra din upplevelse så trevlig som möjligt. Upptäck hur du gör returer enkelt och utan stress. För på Kuban Speglar är din lycka vårt huvuduppdrag

Produkt

Du kan inte få återbetalning för en personlig produkt, om du vill att vi ska anpassa din spegel kommer du inte att kunna returnera den (knappplats )

Foto

I det fall att anledningen till returen är att spegeln har skadats under transporten ska du skicka fotografier på produkten (Detta gäller endast 24 timmar efter att du har hämtat ut produkten på utlämningsstället).

Betala

Alla returkostnader måste betalas av kunden

Produkten måste förseglas

Produkten ska förslutas i sin kartong och med vår oöppnade säkerhetsförsegling. Så vi ser till att acceptera din retur.

Länk

När du har accepterat vår returpolicy kommer du att omdirigeras till en länk där du måste göra betalningen.


    Vanliga frågor

    Vårt företag säljer skräddarsydda produkter för varje kund, vilket innebär att varje vara görs på beställning, den har tillverkats utifrån dess beskrivning.
    Du har rätt att returnera din produkt inom 30 dagar efter insamlingen, utan att ge någon förklaring.
    Så länge dessa två villkor är uppfyllda.
    • Produkten måste vara oöppnad i originalkartongen.
    • Får inte ha några tecken på användning
    Du kan göra en retur genom att skicka oss formuläret på detta sidformulär.
    Vi lovar att svara nästa arbetsdag.
    Du kan läsa mer om vad som gäller när du köper personliga produkter på Konsumentverkets officiella hemsida.
    Om du returnerar din produkt efter att ha öppnat den.
    Du riskerar att detta händer
    • Den kan gå sönder under returen, eftersom varje produkt är säkert packad av oss för att förhindra att den går sönder under returen. Vi kan inte säkerställa att den kan komma fram utan skador efter att den öppnats.
    • När lådan väl har öppnats förlorar du all rätt att returnera din produkt.
    Efter att du har skickat din produkt kan det ta upp till två dagar innan den kommer fram till vår plats.
    • Vi granskar produkten
    • Om allt är korrekt kommer jag att återbetala pengarna inom 7 till 10 arbetsdagar.
    Om du inte hämtar din beställning på utlämningsstället och DHL returnerar beställningen till oss, dras alla returkostnader som DHL debiterar oss från återbetalningen och en administrationsavgift på 600kr dras av.
    Om du vill göra en retur måste du hämta ut din beställning och sedan göra returen.
    Updating…
    • Inga produkter i varukorgen.
    Vill du ha 5% rabatt?
    Vi skickar en rabattkupong till din e-post
      Skicka
      Jag håller med term and condition